środa, 15 sierpnia 2012

Prolog

PROLOG: 
Cześć jestem Olivia mam 16 lat. Pochodzę z LA.  Jestem nastolatką mam dużo przyjaciół, z Li jesteśmy bardzo szalone, mamy strasznie głupie pomysły, chodzimy na miasto i robimy z siebie idiotki. Z moją przyjaciółką lubimy One Direction i LMFAO. Mam wspaniałe życie. Moi rodzice są bogaci. Maja swoja firmę kosmetyków, mama jest jeszcze modelką. Wszyscy mi mówią że urodę odziedziczyłam po mamie. Może i tak ale ja chcę być tekściarką lub menadżerem znanych gwiazd (najlepiej One Direction), a Lily pragnie zostać pisarką . Kocham moje miasto, ale postanowiłyśmy  z przyjaciółka wyjechać do nowej szkoły w NY.  Jest to szkoła dla bogatych osób i gwiazdek mamy nadzieje, że kogoś poznamy. Niestety Lily przeżyje kilka załamek w swoim życiu ale zawsze będę przy niej więc szybko będzie się  ,,regenerować". Gdy zdamy Liceum w NY, wyjedziemy na studia do Londynu. Tam nasze życie się bardzo zmieni. W Londynie skończymy 18 lat zrobimy wielką imprezę. Z Lily mamy urodziny w tym samym dniu zawsze robimy wspólną imprezę, bo i tak byśmy siebie na wzajem zapraszały i nie byłoby zabawy, bo tak samo ja i tak samo ona, dziwnie się czujemy gdy nie jesteśmy w tym samym towarzystwie. Rzadko kiedy się kłócimy, ale jak się pokłócimy to zaraz się godzimy czasami przy przepraszaniu polecą łzy, lecz są to łzy szczęścia. W czasie studiów staniemy się bardzo sławne min. przez jakieś gwiazdy, ale jedna z nas nie z tego zawodu o którym marzyła. Zdobędziemy fortunę.

***
Hej. Jest prolog. Przepraszam za błędy i literówki. 
Niedługo pojawi się pierwszy rozdział. I jak ciekawi życia przyjaciółek?
Wasz MMycha <3

2 komentarze:

  1. Boski!!
    Życie przyjaciółek ...cóż bardzo mnie ciekawi ;)
    Czekam na nn :))) :**

    OdpowiedzUsuń
  2. wow
    zapowiada się dość interesująco *_*
    idę czytać dalej <3

    OdpowiedzUsuń