poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Rozdział 3

Rozdział pisany przy piosence
Rozdział 3
W dzień wylotu.Godzina 3.00
[Olivia]
Jest tak wcześnie rano, a ja muszę wstawać, to jest nie fair. Krzyknę do Li, ciekawe czy już wstała?
- Lily!!! Śpisz ??!! Jak tak to wstawaj !!!!! - krzyknęłam i szybko nabrałam dużo powietrza. Nagle zapaliło się światło w jej domu.
- Czy ty oszalałaś ??!! Ja stoję na nogach od 2.30, i dalej się pakuje. Robiłam to po cichu, żeby nie obudzić innych domowników. Ale ty się budzisz i wszyscy musza o tym wiedzieć.- wydarła się na mnie i pościła oczko- A tak w ogóle to co chciałaś ?! - powiedziała spokojnie
- Yy..Ja..Chh.. - za jąkałam się
- No wykrztuś to z siebie -rzekła lekko zdenerwowana
- Yy.. Znaczy ja chciałam ciebie zobaczyć.- zaczęłam się bardzo głośno śmiać.
- Zamknij  się. Chcesz żeby całe LA cię słyszało ?! - powiedziała głosem bardzo sarkastycznym.
- A co mi szkodzi ? Niech wszyscy słyszą! - zaczęłam krzyczeć na całe miasto - JA OLIVIA DZIŚ WYLATUJE DO NY I KOCHAM LILY. Podobało ci się ? - zapytałam i zaczęłyśmy się śmiać
- Hahaha. Bardzo - nie mogła się opanować.
-Dobra ja ide się ubrać i w ogóle wiesz. -zamknęłam okno i szybko weszłam do mojej garderoby, wybrałam kilka ciuszków, ubrałam się, poszłam do łazienki, uczesałam włosy i pomalowałam się. Jak dobrze, że mam taką wielką i pojemną walizkę.
[Lily]
Chyba to wszystko, teraz muszę to jakoś wepchnąć. Później poproszę tatę o pomoc.Ciekawe jak Olivia się spakowała przecież ona codziennie ma inny ciuch. Muszę się ubrać.
-Tatoooooo! -krzyknęła na cały głos
- Tak kochanie ?- Uroczo spytał
- Tatku, pomożesz mi zapiąć i ściągnąć walizkę na dół ? - zapytała się.
- Musisz sobie radzić -rzekł stanowczo tata. Zeszła na dół, spojrzała na tatę i zrobiła minę małego szczeniaczka.....
***
Hej. Sory że taki krótki. Jutro napiszę naprawdę długi :D
Wasza MMychaaa :*******

4 komentarze:

  1. ważne że jest i jak zawsze wspaniały ;* czekam nn :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mina szczeniaczka zawsze działa :)) Wspaniały ;*** Czekam na nn :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajebisty rozdział Zapraszam na bloga http://onethingandtwodreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń